Monday, October 19, 2009

Ragam Qaisara


Budak tecik nie x abis2 ngan walker baru dia nie...x nk tido atas katil da..nk dok dlm walker dulu baru leh tido..ajak tido atas katil smbil nenen mulala dia gelisah je smbil garu2 kepala ngan telinga dia 2..letak atas walker sambil gerak kan ke kiri ke kanan elok plak layan blues dia 2...siap abi sediakan bantal lg kt walker dia 2.
.

5 comments:

mamalieyna said...

waa..dasyat jugak penangan walker pd qaisara ni..hikhik..siap leh lentok kt walker ee..mcm2 qaisara la.. :)

The Queen Of My Heart said...

wah...Qaisara nie...syok sgt dia duk kat walker tue...smpi nk tido dlm walker gak...

Naurah Napiha said...

hahaha..kelakar nye Qaisara..comel lak dia lentok mcm tu..

Intan said...

Seronok sgt ye sayang, spi nak tido, mkn , main dlm walker tu...he he...macam2 kerenah si kecil ni kan uQ :)

EIJAM'S FAMILY said...

alahaicomel die buat aksi ganaz cam tue.. sejuk jerk tgk.. pandai betul..a'ah maybe seronok ler tue..