Sunday, October 18, 2009

Mari belajar dengan Qaisara

Anak dara uQ sorang nie tgh rajin skrg ni...hobi terbaru dia suka belek2 buku. Pantang tgk abi dia baca buku mulala dia nk amik buku 2 kalo abi dia pegang benda lain xde plk dia nak..bagus2 ank ummi nie..teruskan usaha anda ye..
Kdg2 kalo uQ biar kan dia main2 sorang kt atas tilam dia 2 dia akan capai buku je..mainan lain dia x minat main sgt..dia akan selak satu2 helaian buku 2 sampai puas..
Skrg ni uQ dok ajar dia ABC n 123 lepas ni nk ajar huruf jawi plk..nampak mcm dia berminat je suke je kalo kite duduk'n dia pas 2 bukakan buku depan dia ajar satu2 perkataan dalam buku 2..
Harap2 berkekalan la dia suka ngan buku.

6 comments:

The Queen Of My Heart said...

wah cikgu UQ dh mengajar!!!!hehhhee...bagus2 nk kena mulakan dr awal...

so...aunty ada lagu utk UQ...dgr yerk...."Rajin UQ rajin...rajinlah belajo...bila bsr nnt blh tunjuk ajar..ayah juga ibu gembira selalu...melihat UQ rajin baca buku!!! YEAH.... :)

Ummu Qaisara said...

wah pandai nye aunty Lily ajar nyanyi..harus nyanyi slalu ok..hehe

The Queen Of My Heart said...

Oooopppsss!!!!aunty tersalah sebut nama lah...UQ tue..mummy Qaisara kan...hehehehe...nk letak Qaisara... pembetulan nih....ahaks :)

Ummu Qaisara said...

{mummyQistina}xpe..la aunty Qaisara x kesah pun..hehe

EIJAM'S FAMILY said...

aubtie pun doakan semoga dak tenet nie berkekalan yerk minat membaca buku tue.. alhamdulillah sejuk nanti mata ummi ngan abi die.. dr kecil ler kiter nak ajar klu besar nanti baru nak ajar agak liat nantie

Ummu Qaisara said...

{aunty Ayu}Qaisara kata mekacih aunty..