Wednesday, September 2, 2009

Salam Permulaan...



Huh!! baru kali ni dpt wat blog..nie pun sbb da tidokan si kecik Qaisara 2..da lama aku nk wat blog tp ade je rintangan ..pkai broadband umah aku ni bkn ade line sgt..last2 laki aku pasang streamyx.thanks abg..ape aku nk citekan dlm blog nie?da nama pun kisah_Qaisara mstila byk cite pasal anak aku yg sorang ni.tp aku letak jgak cite2 lain..cite laki aku ke,cite masak ke..(biaselah surirumahtgga)..x pun isu semasa (ceh tau ke).ok..buat permulaan aku cite pasal ank aku ni..kalo nk tau ank aku ni br 6 bln..bdn dia kecik sgt..aku heran jgak napela bdn ank aku ni kecik je x beso2 pun ank org lain 4-5 bln da beso da..mkn da 4 kali sehari..org kata ikut bdn mak nye kot...yeke..tp aku masa kecik bdn debab..xpela asalkan Qaisara sihat ye sayang..ank aku ni nampak je kecik tp buas sgt..kalo bergolek dari hujung sana smpaila hujung sini..(ati 2 da jatuh katil)kalo diri'n dia nk melompat je kejenye..maybe sbb bdn dia kecik jd rasa ringan je.so, skrg kena jaga dia btul2..kalo dia tido br leh wat keje lain kalo x jgn harapla..kalo tggal mula dia jerit..hurmm..2le cite ank aku ni..

No comments: