Wednesday, September 16, 2009

~Mood Raya~


~si tecik nie da tido leh la wat keje~

uQ tgk ramai bloggers2 da n3 kad raya masing2..uQ pun nk n3 jgk..tp kena cari mood raya dulu maklumla tahun nie x dpt blk beraya ke Perak..semalam..dr pg sampai ke mlm uQ wat keje x henti2..maybe nk balas dendam sbb x dpt blk beraya kot..pg lepas je bdk ciknonet 2 da tido trus uQ mulakan operasi makeover umah nie..tghari plk bila dia bgn kena layan dia dulu main2 ngan dia dulu..ptg bila abi blk uQ da mula masak utk berbuka pose ..masak nasi ayam lg 2..mlm plk sempat lg buat biskut raya but yg simple je..uQ x pandaila buat biskut raya nie..kek bolela..sblm nie da buat tp terkeras sket..herot2 muka abi menelannye..but dia still kata sedap..(nk amik hati la 2)



~Biskut Marjerin Kismis~

2 comments:

Naurah Napiha said...

cantik rmh ko cah..aku rmh bujang je...ajak peje pindah baru nak wat rmh cantik2 mcm ko nih..
Aku xbuat ape2..just wat agar2,yang lain beli je..huhuhu..
Tahun ni aku balik rmh peje dlu..raya ke-2 bru rmh aku..tu pun kne balik sungkai..xsabar nye..
Xdpt la nak bg duit rye kt anak ko.hohoho

AisyahMhz said...

xpe pasal..duit raya anak aku 2 ko simpan dulu..aku blk ko bole bg kan2 haha..